Najnowsze Wpisy

Co by było gdybym... Komentarze (4)
17. maja 2003 15:28:00
linkologia.pl spis.pl

... się zabila???? Czy komuś by bylo szkoda??? Odp: Wszyscy by zapomieli o Tobie w ciągu 3 dni i tylko Aya pewnie by plakala za Tobą :(((((

kejucha : :

linkologia.pl spis.pl

Jeszcze tylko 3 tygodnie i wszystko się wyjaśni: skończę gimnazjum lub będę zimowala... znaczy jeśli nie zdam to ucieknę z domu i się zaćpam na śmierć... życie jest piękne, ale ludzie wszystko psują :( Mam glowę pelną najgorszych myśli... zawsze bylam przeciwko samobójstwu, ale teraz wszystko się zmienilo... moja psychika jest już popsuta, ale niektórzy tego nie rozumieją... mówi się CHCIEĆ = UMIEĆ, ale te powiedzenie zależy niestety od wielu ważnych jak dla mnie czynników... nie umiem już nie użalać się nad sobą... nie potrafię ukrywać tego, że nie ma ze mnie żadnego pożytku... ehhh... sama nie wiem czasem co mi jest... wystarczy jedno slowo by doprowadzić mnie do placzu lub dola... :(((( Ale ok, koniec tego tematu... dzień jak dzień minąl tak 50:50. Nie poszlam na obowiązkową mszę do kościola bo nie chcialam opuszczać moich kochanych zajęć z gitary (lubię chodzić na zajęcia, mimo, że nauczyciel każe mi śpiewać :P). Ehhh... ja mam glupiego xsiędza... jest jakiś puku puku... naprawdę wszystko na przymus robi... na chama... ale ok, nie warto na takiego slów... w niedziele bierzmowanie i koniec chodzenia do kościola bo jak nie to mnie wyrzucą... ehh... dziś bylam z mamą kupilam sukienkę na bierzmowanie... czarna cala... ale nie jest zbyt bogata w falbanki i jakieś tam duperele... taka zwykla i czarna... ale i tak wyglądam źle, na takiego paszczura jak ja nic nie pasuje, we wszystkim wyglądam jak szczur... ale ok, znowu się nad sobą użalam... nie moja wina że Bóg nie dal mi urody... ehh... dziękuję też paru osobom, że mnie na duchu podtrzymywaly <cmok> Może to slowa na darmo, ale ja będę to pamiętać... że ktoś się mną zainteresowal i stracil trochę czasu na mnie... wielkie dzięki dla: Ayusi, Mannanusia, go! emi, Paprykhi :) Kocham was za to!!! Nie żal wam czasu na mnie? Ok ;) Dobranoc! Tfu! Do widzenia kochani :) do następnej noteczki <buziaki>......... będę wdzięczna za komentarze :P .......

PS: Aya!!! Zdobylam Tokyo Babylon ;) 

 

 


 

kejucha : :

linkologia.pl spis.pl

Tak sobie dziś znowu myślalam o sobie i znów mam dola... jestem zupelnie zjebana, bo zamiast starać się myśleć pozytywnie to ja wkólko się wbijam w dól... jestem porąbana!!! Ale tak podsumowując... nie mam żadnych cech pozytywnych, niczego w życiu nie dokonalam i wszyscy mnie pierdolą... każdy się czepia mnie bo jestem brzydka... wiele osób wlaśnie dlatego nie chce się ze mną kolegować... a mówi się "wygląd nie jest ważny" a to huj prawda... przepraszam czytających (ze 3 osoby pewnie to przeczytają) za przekleństwa, ale ja już taka dziwna jestem... nie lubię jak ktoś przeklina a sama to robię... ja nikogo nigdy z moich przyjaciól za wygląd nie odrzucilam... nie wiem czemu jestem taka ochydna i wszyscy mnie nienawidzą... tracę co jakiś czas jakieś osoby... nie wiem dlaczego Aya mnie lubi... za co?? Ją przeze mnie też wyzywają czasem... dlatego, że się ze mną kumpluje... ale i tak wiem, że nadejdzie taki dzień i ona tez sobie pójdzie... jestem śmieciem... będę miala średnią poni|żej 3.0 i jestem gląbem !!! Nie zdam chyba tak poza tym... ale fajnie... zajebiście... normalnie zajebiście.... i chyba zacznę palić fajki... DJ Kai wie gdzie mogę zdobyć narkotyki też... i chyba zacznę blunty kręcić!!!! Mi juz na niczym niezależy... gdybym coś umiala albo chociaż dobrze się uczyla... nie mam szans na nic... nie mam o co walczyć..... :((((((

kejucha : :

linkologia.pl spis.pl

Po wielu dniach mój blog powrócil :) A to wszystko, że stronka poprostu zmienila adres internetowy. Ale oki... nie wiem od czego mam zacząć pisać, bo tyle się wydarzylo... byly moje urodzinki i przyjachal Mannanuś :) Fajnie nawet bylo, szczególnie wieczorem jak ja, Azari, Aya i Mannan poszliśmy na kortowiadę. Bylo zabawinie :) Tylko, że potem Azari gdzieś się nam zgubila :( Jak coś mi się fajnego przypomni to napiszę :) Paja paja ;) <calusy>

kejucha : :

linkologia.pl spis.pl

Mam kolejnego dola... stracilam kolejnego kumpla... może to tylko przyjaciel z netu ale byl dla mnie bardzo ważny... ale okazalo się... zacząl pod koniec rozmowy mnie ignorować i sobie tam gawędzil z innymi i mial mnie w dupie...  nie zależalo mu... a myślalam...ehh... i tak wina spadnie na mnie że ja to że ja tamto.... ja tylko chcę mieć szczerych przyjaciól.... to tak wiele? Nie lubię być przyjaciólką ot tak.... nawet przez neta.... poza tym taka idotka z Warszawy dala dziś opis na gg "Kei wącha klej" .... myślalam że lzami się zaleję.... ja jej nic nie zrobilam a taka zdzira dokucza mi na wszystkie sposoby.... nawet nie powiedzialam jej nic zlego.... ona zaczela gadać że mam ją w dupie, mimo że jej nie ignorowalam i zawsze odpowiadalam na pytania i staralam sie pomoc... jakas dziwna... sama uważala sie za doroslą i mnie malą nazywala i wogóle... przykro mi się zrobilo przez nią... żal mi slów... i przyjaciela stracilam.... wcześniej czy póĄniej tak by się i tak stalo... bo już mialam taki przypadek że mialam kumpelę i jak się z nią na amen poklócilam (mowa o Lime) to i mój kumpel który się z nią przyjaĄnil odwrócil się ode mnie tylkiem... i oooo...... dupa..... wszyscy tacy są...... wrogowie nie mogą być moimi przyjaciólmi.... może jestem mala, ale potrafię dogadać się ze starszymi.... moja najlepsza przyjaciólka jest o 3 lata starsza!!!!! I świetnie się dogadujemy.... jezu.... znowu się poryczalam jak to piszę.... mam dość już wszystkiego.... napisalam nawet piosenkę przez te wydarzenia.... nazywa się "Ludzka nienawiść"....

1. Zdarzają się ludzie których nienawidzisz
masz ochotę ich zabić i wszędzie ich widzisz
Są Twoją obsesją i każde ich słowo
potrafi Cię dobić i zniszczyć na nowo.

Ciągle czujesz na sobie ich spojrzenia
nie możesz się wydostać z ich cienia
Próbujesz coś zrobić, lecz nie wiesz jak
myślisz że najlepiej strzelić kulkę w łeb i rzucić ten świat!

Ref: Spójrz w lustro i powiedz "ja jestem kimś"
bo każdy ma problemy i może z tego wyjść
ludzie są podli, egoizm rządzi
lecz każdy zły człwiek kiedyś zabłądzi...

2. Wokół tyle ludzi, których nienawidzisz
chciałbyś ich pozabijać bo wszędzie ich widzisz
Plują Ci w twarz i nie mają sumienia
nie widzisz już w sobie własnego spełnienia

Ref: -II- x2

3. Ludzka nienawiść przerasta mnie...
ludzka nienawiść tkwi w sercach...
ludzka nienawiść zabija Cię...
ludzka nienawiść wciąż żyje... i będzie żyć do końca!

Ref: -II- x 4

 

 

kejucha : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

kaczuszka88 | ewcia-1 | grammgarden | mati-sp-10 | silent | Mailing